НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.04.2024

ОБ"ЄДНАННЯ КОЛЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ОКУ) "ОБЕРІГ" ЗАПРОШУЄ композиторів до співпраці з охорони авторських прав. »»»



03.04.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (березень 2024). Разом з усією нашою країною в складних умовах воєнного часу українські композитори невтомно продовжують свій шлях до перемоги. Шлях цей складний, сповнений важких втрат, про які ми завжди пам’ятаємо, але й не здаємося, завойовуючи все нові рубежі на мистецькому фронті. В березневі дні вся музична громадськість України згадувала  »»»



11.03.2024

ПРИВІТАННЯ КАРМЕЛЛІ ЦЕПКОЛЕНКО. Сердечно вітаємо нашу дорогу колегу, видатну українську композиторку, заслуженого діяча мистецтв України, професорку Кармеллу Цепколенко з визначною подією –  »»»



07.03.2024

Незважаючи на всі складнощі воєнного часу, до Правління НСКУ постійно продовжують надходити заяви від композиторів та музикознавців з проханням прийняти до лав Національної Спілки композиторів України. Нас радує ентузіазм молодих фахівців, які  »»»



03.03.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (лютий 2024). Українська сучасна музика різних жанрів у важкий військовий час продовжує виконувати свою патріотичну місію, залучаючи до скарбів національного мистецтва все ширші верстви слухачів як в Україні, так і за її межами. Вона звучить у багатьох концертних програмах на рівні з світовою класикою, що лише підкреслює її художню досконалість.  »»»



Всі новини »

ПРЕСА, ВІДГУКИ

Скорик
Мирослав Михайлович

композитор

 

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

ПРЕСА

Публікації, в яких висвітлюється творчість Мирослава Скорика

Арсенічева Т. Нова грань таланту //Музика, 1987, №5.-С. 11 -12.
Бирюков С. Обаяние импровизационности традиций и современная советская музыка // Музыкальный современник.
Сб. статей. Вып. 5-М.: Сов. комп., 1984.-С. 137-150.
Боровик і. Українські композитори - Д.Шостаковичу // Музика, 1985, № 5. - С. 12 -13.
Боровик М. Український радянський камерно-інструментальний ансамбль. - К.: Муз. Україна, 1968.-С. 95-97.
Ващук О. Стильові особливості фортепіанних ансамблів М.Скорика (на прикладі тріо «Речитативи і рондо»)
// Українська фортепіанна музика та виконавство: Матеріали конференції. - Львів, 1994. - С. 71 - 77.
Вітте Н. Фортепіанний концерт М.Скорика.-Музика, 1981, №5.-С. 27.
Гнатів Т. Мирослав Скорик // Українське музикознавство. Вип. 3. - К.: Муз. Україна, 1968--С. 132-150. 204
Головинский Г, Шахназарова Н. Интервью с Мирославом Скориком
// Советская музыка на современном зтапе. Статьи, материальї. -М.:Сов. комп., 1981.-С. 330-360
Гончар Е. Семантична спрямованість оновлення деяких традиційних форм (на прикладі творів М.Скорика та А.Шнітке) //Українське музикознавство Вип. 26 -К'Муз. Україна 1991 -С. 155-162. ' '
Гордійчук М. Нове слово в жанрі // На музичних дорогах Статті та рецензії - К ¦ Муз Україна, 1973. -С. 176-182.
Гордійчук М. Українська радянська симфонічна музику _ Муз. Україна, 1964. - С. 375 та 382 - 383 (про Сюїту Ре мажор та симфонічну поему «Сильніше смерті»).
Григорьева А. На авторських концертах Я.Ряэтса и М.Скорика// Советская музыка 1975 №3.-С.36-38. Дзюпина Є. Деякі принципи втілення карпатського фольклору в струнних ансамблях Лесі Дичко, М.Скорика, Є.Станковича /У Українське музикознавство Вип 17 - К., Муз Україна 1982.-С. 82-91.
Загайкевич М. Багатий засів // Мистецтво, 1966, № 6. Загайкевич м музиЧний світ великого Каменяра. - К.: Муз. Україна, 1986. - С. 143 -145 та 168 -170 (про кантату «Весна» та балет «Каменярі»).
Загайкевич М. Українська балетна музика. - К.: Наукоеа думка, 1969. - С. 167 - 169 (про балет «Каменярі»).
Загайкевич М. Нові твори Мирослава Скорика та Левка Коподуба // Музика, 1972, № 5 - С 34
Задерацкая А. Прелюдии и фуги Мирослава Скорика: трактовка жанра. Специфика интонационной драматургии // Теория и история музыкальНОй школы: Сб. трудов Киевской гос.консерватории им. П.Чайковского. -К.:Муз. Україна, 1339. - с. 143- 154.
Задерацкий В. Обретение зрелости [О творчестве украинского композитора Мирослава Скорика] // Советская музьїка, 1972, № 10. - С. 32 - 37.
іваницький А. Українська народна музична творчість. -К.: Муз Україна 1990 -С 295
історія української радянської музики: Учбовий посібник _ К: Муз. Україна, 1990.
історія української музики. В 6-й томах. Т. 4. - К.: Муз. Україна, 1992 - С 416
Клин В. Токата в творчості радянських композиторів та деякі риси її еволюції //Токати для фортепіано. Вип. ІУ- К.: Муз. Україна, 1979.-С. 6-7.
Кожухар В. Виконавський аналіз «Карпатського концерту» для оркестру М.Скорика // Українське музикознавство. Вип. 16. - К.: Муз. Україна, 19сі _ р 58-62.
Конькова Г. На пути к подлинным открытиям//Советская музыка. 1986, № 3. -С. 16. Конькова Г. Фольклор і творчість сучасних українських композиторів (Мирослав Скорик, Леся Дичко, Валентин Бібік) // Народна творчість і етнографія, 1978, № 1.-С 81-88.
Копица М. Интервью с Мирославом Скориком // Музыкальная культура братских республик СССР. Сб. статей. -К.: Муз. Україна, 1987.-С. 179-180.
Литвинова О. Фольклорные традиции в украинской киномузыке//Проблеми музыкальной культуры. Сб. статей. Вып. 2.-К.: Муз. Україна, 1983. — С. 5 — 85.
Ляшенко Г. Деякі аспекти новаторського трактуванні старовинної сюїти в «Партиті» М.Скорика // Сучасна музика. Вип 1. -К.: Муз. Україна, : -с. 261 -284.
Назар Н. Висоти відкриття // Українські композитори -лауреати комсомольських премій -К.: Муз. Україна, 1982. -С. 100-109.
Павлишин С. Направленность таланта // Советская музика, 1966, № 8. - С. 13.
Полибіна - Малишкіна і. Нові музично-теоретичні ідеї та композиторська творчість М.Вериківського та М.Скорика // Українське музикознавство: Вип. 26. - К.: Муз. Україна, 1991. -С. 198-215.

 

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

 

Контакти:

Скорик Мирослав Михайлович

E-mail: kyroks@ukr.net