НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

04.02.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (січень 2024 року). Розпочався Новий 2024 рік, в січні якого ми перетнули трагічний рубіж – 700-ий день підступного нападу російських загарбників на Україну. Однак не можна зламати дух свободи, який живе в кожному українці. Незалежно від того, воює він на передовій чи займається мирними професіями. Все одно ми всі на фронті, кожний на своєму, боремося за вільну Україну. Українське сучасне музичне мистецтво продовжує завойовувати  »»»



03.02.2024

Національна Спілка композиторів України, як і вся наша країна, понесла великі і важкі втрати під час підступної війни, розв’язаної російськими агресорами. На цьому тлі нині особливо зростає важливість поповнення Спілки новими силами – молодими талановитими композиторами та музикознавцями, готовими до боротьби на культурному  »»»



01.01.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (грудень 2023) На самому початку грудня вже 37 років поспіль у місті Коломия відбувається Фестиваль імені Анатолія Кос-Анатольського. Він був заснований за ініціативи тоді ще зовсім молодого і дуже талановитого композитора і піаніста, патріота свого рідного міста і палкого популяризатора національної музичної культури Олександра Козаренка, який і став першим музичним директором нового українського фестивалю.  »»»



03.12.2023

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (листопад 2023). Творча діяльність митців України, незважаючи на складні умови війни, не зупиняється ні на день, адже мова йде про утвердження національних духовних цінностей, про збереження української культурної спадщини, про події нашої історії, про які не можна забувати. Це особливо важливо зараз, коли ворог хоче стерти з лиця землі все українське, а найбільше нашу вікову унікальну культуру.  »»»



25.10.2023

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ – «КИЇВ МУЗИК ФЕСТ- 2023». У важкий воєнний час, коли ми всі незламно стоїмо на культурному фронті, найвизначнішим і наймасштабнішим мистецьким проєктом Національної Спілки композиторів України не лише вересня-жовтня, а всього року став ХХХІУ Міжнародний фестиваль «Київ Музик Фест-2023» (30 вересня – 8 жовтня 2023). Розуміючи значення культурної роботи у час жорстоких випробувань, що випали на долю нашої країни, Мистецька рада фестивалю  »»»



Всі новини »

ТВОРЧИЙ ДОРОБОК

ПАРУЛАВА (ОСКОМЕНКО-ПАРУЛАВА)
Тамара Георгіївна


Композитор

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

 

ОСНОВНІ ТВОРИ:

  • 1982 – Дитячий цикл п’єс для фортепіано (12');
  • 1983 – «Поетичний триптих» для великого симфонічного оркестру (12');
  • 1984 – «Пісні на тексти жінок-поетес» для голосу і фортепіано (16'),
    «Абхазькі ескізи» (7');
  • 1985 – «Шість настроїв» – прелюдії для фортепіано(8'),
    Сонатина для фортепіано (3,5');
  • 1986 – «З життя клоунів» – цикл п’єс для фортепіано (6');
  • 1987 – «Ноктюрни» для струнного квартету (11'),
    «Монолог» – симфонія для великого симфонічного оркестру (16');
  • 1988 – Тріо для скрипки, альта та фортепіано «Пам’яті жертв землетрусу у Вірменії» (10'),
    «Земна вісь» – вокальний цикл для меццо-сопрано і фортепіано, сл. Сергія Бобкова (8),
    «Абхазька сюїта» для баяна або акордеона в 4-х частинах (10');
  • 1989 – «Кавказу» – хоровий концерт в 5 чаcтинах на сл. О. Пушкіна, М. Лермонтова, С. Єсєніна, Т. Табідзе, Дм. Гуліа (10'),
    Вокально-симфонічна поема «Камачич» за романом Дм. Гуліа для сопрано і великого симфонічного оркестру (12');
  • 1990 – «Листи на Колиму» на сл. Шалва Цвіжба – вокальний цикл для тенора і фортепіано (8');
  • 1991 – Concerto grosso для флейти, гобоя і струнного оркестру (8');
  • 1992 – «Квітковий шлях», сл. Владислава Ходасевича, – вокальний цикл для меццо-сопрано і фортепіано (7');
  • 1993 – «Три сонети В. Шекспіра» для баритона і фортепіано (8'),
    Ораторія «Тридцять третя сльоза України» для сопрано, баритона, хору та оркестру (19,5');
  • 1994 – «Купальська сюїта» в 4 ч для інструментального ансамблю (11'),
    «Сирітка» – обробка для народного хору a capella (4');
  • 1995 – Concerto grosso № 2 для ударних, мідних духових і фортепіано (9'),
    Вокально-симфонічний диптих на сл. Стефано Георге для сопрано, струнного оркестру і ударних (?9');
  • 1996 – Сонатина № 2 a la classic «Фантазії хлопчиська» для фортепіано (4'),
    «Підсумовуючи мовчання» сл.  Ігоря Калинця – вокальний цикл для тенора і фортепіано (9');
  • 1997 – хорова сценка «Нащо мені женитися» для баритона і хору (5');
    1997-1999 – Опера «Маруся Чурай» за романом Ліни Костенко на власне лібрето (І редакція), (120');
  • 2000 – «Кола життя» – варіації для кларнета і віолончелі (6');
  • 2001 –«Хуртовина айстр» – музично-поетичний цикл за поезією Ліни Костенко (моновистава), (?50');
    Рок-опера – містерія «Храм Прозріння» (власне лібрето, текст Сергія Коломійця) (?40');
  • 2002 – «Космічні діалоги» для ударних, мідних духових, фортепіано і синтезатора(10');
  • 2003 – «Музичне диво» – вистава-мюзикл (на власний сценарій за участю М. Бойко та Г. Чернявської) (50'),
    «Вечерняя молитва незнакомой женщины» – сл. Людмили Нестулі для хору a capella (?6');
  • 2003-2005 – ІІ редакція опери «Маруся Чурай»;
  • 2004 – «Роґнеда» – опера-сцена, текст Інни Скнарської, для сопрано, тенора, баритона і камерного оркестру (14'),
    «Пори року» – сл. Лідії Віцені вокальний цикл для сопрано, струнного оркестру і фортепіано (10');
  • 2005 – Дві вокальні сценки для тенора (баритона) і фортепіано:
    1. «Перехожий» сл.Василя Симоненка;
    2. «Бомж» сл. Сергія Коломійця (5');
    Музична вистава «Гримаси часу» (пісні),(сценарій Сергія Коломійця і Тамари Оскоменко-Парулави) (30');
    «Молитва Давида» сл.Давида Гураішвілі, укр. переклад М. Бажана та О. Мушкудіані для тенора (баритона), струнного оркестру і фортепіано (4').

    Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

     

    Контакти:

    ПАРУЛАВА (ОСКОМЕНКО-ПАРУЛАВА) Тамара Георгіївна
    вул. Гребінки, 24-б, кв.25
    36002, м. Полтава,
    Україна
    Тел. +38 (0532(2) 53-29-86